maandag 3 december 2018

Geocaching Adventskalender dag 1 en 2

Jullie weten inmiddels dat ik eigenlijk niets liever doe dan lezen. Lezen doe ik al zo lang ik me kan herinneren. Geocaching is een andere grote hobby van me, en die beoefen ik sinds juli 2017. 5 juli 2017 om precies te zijn.

Ik wilde graag meer naar buiten, maar doelloos wandelen is echt niks voor mij. Mijn fysio had het regelmatig over Geocaching, schatzoeken met een GPS. Na hem een paar maanden te hebben gehoord over dit fenomeen en nadat hij me de site had laten zien, trok ik de stoute schoenen aan en maakte ik een eigen account.

Ik had echt nooit gedacht dat ik het zoeken van een potje, petling, bakje of was dan ook zo leuk zou gaan vinden. Ik ben heerlijk buiten en kom op plaatsen waar ik anders nooit zou komen omdat daar een cache ligt.

Dit jaar zag ik dat er een geocaching-adventskalender werd aangeboden. Dat vond ik wel een leuk schoencadeau voor mezelf! Ik mag nou tot de kerst iedere dag een cadeautje openmaken wat ik kan gebruiken bij het cachen. Hoe leuk! En om jullie meteen mee te nemen in de geocachingwereld, ga ik regelmatig plaatsen wat Het cadeautje was en wat ik er mee kan doen.

Dag 1
Vandaag zat er een pincet met kromme bek in mijn adventskalender. Die had ik nog niet en komt super goed van pas. Hiermee kan ik logrolletjes uit de kleinste geocaches halen.

Dag 2
Vandaag zat er een zogenaamde petling in mijn adventskalender. Dat is een van de vele vormen van geocaches die je kunt vinden en ik kan hiermee dus een eigen geocache gaan plaatsen. Van petlings worden frisdrankflessen gemaakt en dus passen alle doppen van deze flessen op. Erg grappig.

Omdat ik niet wil verraden wat er in het pakje van vandaag zit terwijl er nog mensen zijn die ze open moeten maken, laat ik later weten wat er in pakje 3 zat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten