zondag 27 maart 2011

Ding 7: Flickr verder ontdekken

Oké, Flickr verder ontdekken nu dus. Het was vandaag veel te mooi weer, dus nu heb ik niet zo veel tijd voor een blogje. (Is misschien ook wel eens fijn, een kort kernachtig blogje ;-))

Wat heb ik gedaan met Flickr deze keer?
- mijn mededingers gezocht
- mijn foto's openbaar gezet
- de lay-out veranderd
- Findr geprobeerd met jaguar, michael jackson, doe maar, bibliotheek en boeken. Leuk om de verschillende foto's te zien.
- Flickr Color Pickr is helemaal mooi!
- Google maps is ook grappig, kan de bieb nu net niet goed vinden (mijn auto staat overigens ook niet op de parkeerplaats
- Spell zou genoeg moeten zeggen, maar op het eerste gezicht begrijp ik t niet helemaal. (Komt vast door gebrek aan tijd.)

En het blogje is gemaakt... Ik ga vast nog wel meer op Flickr kijken, want het lijkt me wel grappig.

2 opmerkingen: