vrijdag 11 maart 2011

Ik volg mezelf!

Zo, even een beetje zitten spelen met Blogger. Ik heb allerlei lettertypes geprobeerd, en verschillende indelingen. Voor nu houd ik het even zoals het nu staat.
De eerste volgers zijn er al, en ik zie dat ik mezelf volg! Dat is leuk :-). Het is me alleen nog niet gelukt om dat weer weg te krijgen... maar daar ga ik dan morgen maar weer eens naar kijken. Er zal vast een knopje zitten met "un-follow"

Dit blog is overigens al mijn vierde blog (buiten het blog voor de biebhyve). Ik heb 2 blogs op 2 verschillende hyves, en een andere hier op blogger. Nou blog ik niet overal even enthousiast, dus dat scheelt. 

(oh, en nou hou ik even op, beelden van de Tsunami in Japan zijn erg indrukwekkend en maakt het een beetje vreemd om vrolijk te gaan bloggen hier.)

3 opmerkingen:

  1. Ja, gevonden, ik volg mezelf niet meer. Nou dat viel nog wel mee, maar het stond op een voor mij niet logische plek. Eigenlijk kan ik niet eens zeggen waar ik het heb gevonden, gewoon wat geklikt hier en daar.

    Ik ging mezelf natuurlijk volgen omdat ik eerst mezelf ook zou begeleiden ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou d'r bijna paranoïde van worden... Vooral als je ook nog eens op je eigen berichten gaat reageren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja, het leek me handiger om dat hieronder te plaatsen dat ik mezelf niet meer volg, dan om weer een nieuw berichtje te maken. Zo blijft het tenminste bij elkaar (en overzichtelijk???)

    BeantwoordenVerwijderen