donderdag 16 juni 2011

even geen puf meer

Lieve volgers,
Ik wil echt heel graag verder met mijn 23 dingen, ik hoef er nog maar 2! Maar ik ben een beetje (23dingen)moe nu. Slap excuus is dat ik slecht geslapen heb en bij aan het komen ben van een migraine-aanval, want ik had het ook gewoon vorige week kunnen doen natuurlijk. Maar ja, toen was het weer mooi weer!
Ik ga voor dinsdag zeker  alles afmaken, maar dus niet zo vroeg als gepland (sorry Edo!)
Ik zal ondertussen wel vast nadenken over ding 22 en ding 23. Ik heb met diverse mensen al veelvuldig tussen-evaluaties gemaakt, dus dat moet wel goedkomen. En met de ning komt het vast ook goed (heb ik me daar niet al eens eerder voor aangemeld?? kan ik me vaag ergens herinneren, maar ik zou niet weten hoe en met welke gegevens :-))

Adios voor vandaag!

2 opmerkingen:

  1. Don't worry ;-) Als je voor maandag het evaluatieformulier wilt invullen en je doet 22 en 23 later dan is dat ook goed. Blijf je nog twee weken in de gaten houden. (niet tegen de anderen vertellen hoor ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog maar 2 weken... ik dacht dat we een band voor het leven hadden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen