zondag 8 mei 2011

Chatvenster check!

Chatvenster is toegevoegd, een google-talk. En Elly had met al uitgenodigd! Maar ja, die is nu offline, dus echt chatten gaat niet lukken. Eens kijken of ik ook dat Meebo-gebeuren erop kan zetten en dan verschil zie :-)

Meebo lukt zo een twee drie niet (natuurlijk) want ik moet een URL invoeren en ik krijg een htmlcode... dus dan houden we het bij deze versie :-)
(en nu ik rondkeek bij anderen zag ik daar ook twitteraccounts voorbijkomen. weer een uitdaging!)

4 opmerkingen:

  1. De htmlcode plak je in een html/java-gadget in je zijbalk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kon nergens een htmlcode plakken volgens mij. Ik moest een URL toevoegen en daar die html inplakken werkte niet (had ik ook niet verwacht, maar was toch leuk geweest). Of is er een aparte gadget voor java, dan moet ik die nog even zoeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, gevonden! Nu dus ook een meebo-account op mijn blog. Pfft, wat interactief;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou, ik had meebo op mijn blog... het is niet blijven staan. ik zal het wel vergeten zijn op te slaan. Ik weet in ieder geval hoe het zou moeten. Ga het er niet nog een keer opzetten, ben niet genoeg online om te chatten via mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen