zondag 22 mei 2011

Ding 17: mobiel internet

Tja, dit ding is toch echt een probleem... Ik heb een Nokia prepaid uit 2000 denk ik zo ongeveer. Ik gebruik m ook bijna nooit, dus hij doet t nog prima. Maar: geen mobiel internet!
Manlief heeft een Blackberry voor zijn werk, maar geen apps. Wel internet, en dat heb ik wel eens gebruikt toen we op vakantie waren, maar zeer minimaal.
Maar als het goed is krijg ik binnenkort een iPad2 voor de bieb! En aangezien Carla die gaat installeren zullen daar de nodige apps op zitten. Ik stel dit ding dus nog even uit (tot nader order)

3 opmerkingen:

  1. Ik wacht geduldig af ;-) En andere leen je die van Carla toch even ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. iPads hebben wat vertraging opgelopen door een explosie... dus we wachten nog steeds...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De iPad is binnen! Sterker nog, ik zit er nu op te werken. Maar eens even rustig uitpluizen hoe dit allemaal werkt.

    BeantwoordenVerwijderen