dinsdag 31 mei 2011

Ding 19: Sociale netwerken

Beste volgers, dit ding sla ik toch echt over. En met reden: ik heb 3 hyves die ik allemaal bij houd (in verschillende mate, afhankelijk van mijn tijd en alle moeite die ik er voor wil en moet doen); ik ben al actief op Facebook én LinkedIn. Ik ga de andere netwerken dan ook niet uitproberen, ik heb wel enig idee hoe het werkt. En bovendien ben ik wat verhyved, ik mis standaard overal de prullenbakjes, maar ook dat went!
Oh, en niet te vergeten: ik heb een account op schoolbank, van voordat er ook maar hyves of facebook begon (en waar je overigens ook weinig mee kunt, zeker als je niet wilt betalen).
Bij hyves ben ik een tijdje goldmember geweest: meer smiley's!!! en statistieken. Was erg leuk, maar na 2 jaar betalen ben ik nu ongeveer een jaartje goldmember-af en ik mis het niet meer. Dan maar geen extra wisselende profielfoto's... heb mijn geld op dit moment even harder nodig voor mezelf dan voor 50 extra smiley's (hoewel die wel erg leuk waren!)

Over het al dan niet nuttig zijn van sociale netwerken en welke dan kan ik wel weer een discussie beginnen, maar ook daar heb ik  geen zin in. Na de cursus gaan we daarover nadenken (las ik ook al bij Marcel) :-)

2 opmerkingen: