vrijdag 4 januari 2019

De 1e NS Publieksprijs aankoop

Nathalie Pagie - IJsengel


De prijs die wij als leesclub wonnen voor het binnen halen van de meeste stemmen is “een jaar lang gratis boeken”. Helemaal geweldig! Ik mag iedere maand een boek uit zoeken van max. € 20,- bij een boekhandel nar keuze.
Inmiddels is alle administratie afgehandeld en heb ik vorige week mijn eerste NS Publieksprijs aankoop gedaan bij Boekhandel De Kler in Zoetermeer. En het is geworden:


Ik lees de boeken van Pagie altijd met plezier, dus dit was voor mij ee logische eerste aankoop. Er zijn twee leuke bijkomstigheden bij dit boek.
1. Ik heb vroeger in Tilburg een kop-studie Cultuur en Letteren gedaan (nadat ik eerst de opleiding Boekhandel en Uitgeverij heb afgerond in Amsterdam) en daar was Nathalie een van mijn medestudenten.
2. Het boek was goedkoper dan het vooraf vastgestelde budget, dus nu heb ik voor volgende boeken een klein buffertje.

Ik ga vandaag beginnen in dit boek, dus ik laat jullie snel weten wat ik er van vond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten