woensdag 30 januari 2019

De 2e NS Publieksprijs aankoop

Wat is het toch fijn om iedere maand een boek uit te mogen zoeken. Die prijs van de NS Publieksprijs is echt een geweldige prijs. Lijstjes maken, snuffelen naar boeken die nog niet op mijn lijstje staan én iedere maand dus echt een boek in handen hebben.

De tweede aankoop stond eigenlijk al een tijdje vast. Niks snuffelen, niks verder zoeken: ik wil het boek van Ilja Leonard Pfeijffer! Grand Hotel Europa. Het ziet er zo mooi uit en ik heb er zo veel over gehoord en ik heb nog nooit iets van de beste man gelezen, dus dit mag!

Op naar Boekhandel De Kler in Zoetermeer, daar waar ik mijn prijs iedere maand ga verzilveren en daar lag het boek al voor me klaar. Hoera!
Nou nog "even" tijd vinden om het te lezen, want februari staat al weer voor de deur en dan mag ik weer een boek uit gaan zoeken. Wat een feestje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten