donderdag 21 februari 2019

Derde NS Publieksprijs aankoop!

Wat is het toch een feestje om iedere maand een boek te mogen kopen! Normaal gesproken koop ik alleen boeken in de Boekenweek, aan het begin van de grote vakantie en in de Kinderboekenweek. Ik heb namelijk al zo veel boeken in huis, en werk in de bibliotheek (Bibliotheek Westland, vestiging Naaldwijk) waar ik alle boeken kan lenen die ik wil lezen. Daarom mag ik verder geen boeken kopen van mezelf. Tot nu dus! Hoera! Ik wil dit jaar weer meedoen als leesclublid om stemmen te werven :-) Ik ga me ook gewoon weer opgeven hoor, niet geschoten is altijd mis natuurlijk. Dat dacht ik de afgelopen 15 jaar ook. En je ziet, de aanhouder wint en mag lekker boeken lezen.

Maar goed, ik ging vorige week weer op weg naar Boekhandel De Kler in Zoetermeer, waar ik mijn gewonnen boekenbon steeds een beetje inlever als ik een nieuw boek ga halen.
Deze maand twijfelde ik een beetje. Tussen de nieuwe van Marion Pauw (De experimenten) en de nieuwe van Simone van der Vlugt (Wij zijn de Bickers!). Gelukkig waren beide boeken op voorraad, dus kon ik een gedegen keuze maken. De achterflappen werden gelezen, voorkanten bekeken en er werd een rondje gewandeld als bedenktijd.

Eigenlijk was ik er vrij snel uit.... Het werd het boek De experimenten van Marion Pauw! Hoera! Nu snel mijn andere boek uit lezen en dan snel in dit boek beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten