vrijdag 7 januari 2022

Nieuwe leeslijstjes!

Ik heb het laatste kwartaal van 2021 verzaakt. Ik geef het onmiddellijk toe! Ik ben gewoon helemaal vergeten een lijstjesupdate te plaatsen. Dus in dit blogje zie je mijn afgevinkte leeslijstje vanaf oktober.


Dat was eigenlijk best dramatisch, die leesmaand. Ik deed twee weken over de helft van een boek (en dat waren maar 100 pagina's) voordat ik toch besloot ermee te stoppen. En daarna las ik snel Nevenschade van Jens Vern (waar ik dit blogje over schreef) wat ik wel een goed boek vond gelukkig. Maar toen kwam Verzamelde werken van Lydia Sandgren. En dat was zó dik, dat ik dus in oktober maar 2 boeken las... Het was gelukkig ook prachtig! Ik schreef daar dit blogje over. Uiteindelijk maakte ik het de laatste dagen van december wel weer goed hoor, want toen zette ik even een eindsprintje in.

Voor de eerste maanden van 2022 maakte ik ook al een mooi leeslijstje. Eentje kon al meteen vervangen worden, want dat boek las ik als laatste boek van 2021. Er kwam meteen een ander boek voor in  de plaats. En ik luister nog naar een boek van het vorige lijstje, dus dat zal ik t.z.t. ook nog even toevoegen aan deze nieuwe lijst. En, zoals jullie kunnen zien, er is nog plaats voor meer boeken! Hoera!

Die lijstjes bevallen me echt zo goed! Die ga ik erin houden. Ik moet eigenlijk dan ook nog weer alles opschrijven in mijn Boekenboek, maar dat ziet er nog zo mooi uit dat ik het lastig vind om daarin verder te gaan (ja Nadine, ik heb er wel al wat in geschreven!). Misschien moet ik dat toch gewoon maar doen naast mijn blogjes en dan meteen vanaf het begin van dit jaar. Nog een goed voornemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten