zondag 10 april 2011

Ding 10: Social bookmarking en Delicious, part 2

Wat is dat delicious leuk!! Ik heb een speciaal 23dingenaccount aangemaakt, waar ik een paar bookmarks heb toegevoegd. Mijn adres: http://www.delicious.com/pleuntje23

Voor de bieb op zich zie ik hier niet echt het nut van in. Voor mezelf op de bieb dan weer wel, want in mijn werk gebruik ik toch heel vaak dezelfde pagina's. Daarnaast kan ik via collega's op andere sites komen.
Voor mezelf ga ik het zeker gebruiken, ik zei net al tegen Robert dat ik heel blij wordt van deze site :-). Overigens zag ik dat ik bookmarks ook privé kan zetten, dat vind ik dan wel weer handig voor mezelf.

Ik ga hier vast nog mee verder, maar ga nu weer even van het zonnetje genieten.

3 opmerkingen:

  1. En waarom kan de bibliotheek hier niets mee? Gezamenlijke collecties maken, Lokale sites ontsluiten, toepassen in het inlichtingenwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe leg ik dat nou uit. Voor de medewerkers van de bieb zie ik wel mogelijkheden om voor inlichtingenwerk iets met gezamenlijk gebookmarkte sites te doen.
    Bookmarks voor de bieb als organisatie zie ik toch echt niet zo voor me. Maar goed, wie weet komt dat nog.

    BeantwoordenVerwijderen