donderdag 14 april 2011

Ding 11: Wiki (het is gelukt lieve volgers!)

Joepie! Het is gelukt!!
het is eigenlijk Hoera ding 11!
Ik ben nu een schrijver op deze workspace... Ik heb de bevestiging van PBworks maar geactiveerd en nou kan ik in de zandbak spelen :-).
En ik heb een favoriet eiland toegevoegd: Filfla; en mijn favoriete boek natuurlijk: de tuin van de samoerai. En uiteindelijk ook nog een linkje naar mijn weblog.

En wat ik van de andere wiki-voorbeelden vind weet ik nog niet zo goed. Ik beloof plechtig dat ik er nog een keertje goed naar ga kijken.

2 opmerkingen:

  1. Zie je het als een zinvolle toepassing voor de bibliotheek?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet nog niet of ik het een zinvolle toepassing vind voor de bibliotheek. De site van Deventer is mooi, als je ooit zoiets groots gaat organiseren is dat wel een idee om het in een wiki te doen. Misschien zouden we er met het Podium Westland iets mee kunnen doen. Dat dan alle deelnemers een stukje schrijven ofzo. En in dat kader zie ik eigenlijk ook wel mogelijkheden voor de Westlandse schrijvers.
    Het zou dus ingezet kunnen worden bij PR denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen