dinsdag 5 april 2011

Ding 8: online plaatjes bewerken

8 bomen; door Albert van Loon
De hele week heb ik geen tijd (of geen zin vanwege het mooie weer) gehad om ding 8 en 9 te doen. Vandaag een dagje vrij, minder goed weer, dus vooruit met de geit!


Ding 8: online plaatjes bewerken
Had ik dat niet al gedaan met Kluun??
Anyway, ik ga eerst de genoemde linkjes eens proberen. En ik hoef niet eens een verslagje te maken, het resultaat is al voldoende :-)

Oké, dat is nog niet zo makkelijk. Mijn foto's zijn te groot. Dus heb ik nu mijn Ding8 plaatje (schilderij van Albert van Loon, kunstenaar) maar even voorzien van een Toy Story alien. OOOEEE spannend!
Ik laat het voor dit ding even hierbij, kost me te veel tijd en volgens mij kun je er heel veel dingen mee doen. Maar ja, ik moet nog 15 andere dingen ook gaan doen natuurlijk :-)

Haha, nu ik verder kijk zie ik ook links naar foto's verkleinen enzo. Dat heb ik even geprobeerd, en daarna een leuke foto ervan proberen te maken, maar ik blijf steeds mijn boompjes krijgen. Morgen nieuwe poging!
8 bomen met alien, door Pleuntje

3 opmerkingen:

  1. En of dit tijd kost ;-)
    En Albert van Loon vond het goed dat jij z'n foto gebruikte en wat creatief aanpaste...?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eh, dat heb ik m nu gevraagd of het mag. Dus ik heb de plaatjes maar even weggehaald in afwachting van een antwoord. Ik zal vanavond een nieuw 8je zoeken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik heb toestemming gekregen. Als ik maar duidelijk aangeef wat zijn werk is en dat het plaatje met de Alien niet van zijn hand is. Bij deze!

    BeantwoordenVerwijderen