vrijdag 9 november 2018

Het wordt spannend!


Whoohoo!

Gisteren hoorde ik dat mijn leesclub, leesclub 9 omgedoopt tot Perron 9, nu op de derde plaats staat met binnengebrachte stemmen. Dat was een vooruitgang, want eerst stonden we nog nergens en nu op 3! Heel erg bedankt allemaal voor de reeds uitgebrachte stemmen.

Leesclub Perron 9
Maar... Alleen de winnende leesclub mag op 21 november naar DWDD voor de bekendmaking van de winnaar van de NS Publieksprijs. Om mij en mijn mede leesclubleden daar te krijgen, heb ik dus nog wat stemmen nodig. Stemmen jullie mee? Dat kan via https://nspublieksprijs.nl/vp/616ec43e669a4abb5ba7a85f7cf82d82b5400dd3
Stemmen die uiterlijk 18 november zijn uitgebracht tellen nog mee bij het totaal aantal stemmen van de leesclub.

Dus, stem, en help Pleuntje naar DWDD!

2 opmerkingen:

  1. Hoi pleuntje.heb op je gestemd, en hoop je te zien in DWDD
    Alles oké in Helmond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je stem Ria. En fijn om wat van je te horen!

      Verwijderen