dinsdag 20 november 2018

Hoera! Dank voor het stemmen!

DWDD here we come!


Leesclub Perron 9, mijn leesclub voor de stemmen voor de NS Publieksprijs 2018, heeft de meeste stemmen binnen gehaald van alle leesclubs die mee deden. En nu mogen wij én naar DWDD morgen (woensdag 21 november) én we winnen een jaar lang gratis boeken. En dat allemaal dankzij de stemmen die jullie allemaal uitbrachten via onze linkjes uit onze berichten. 


Wij zijn allemaal blij en trots. Blij met onze leuke 9 nieuwe beste leesvrienden, en trots op het aantal stemmen dat we hebben binnen gehaald. Maar liefst 1237 stemmen waren dat. Echt super bedankt allemaal. Facebookvrienden, Twittervrienden, bezoekers van Bibliotheek Westland alvast een extra bedankje voor jullie, want ik heb ïk-weet-niet-hoe-vaak" aan iedereen gevraagd of er al gestemd was...

Persoonlijk wil ik mijn collega's van Bibliotheek Westland extra bedanken omdat ze mij de tijd en mogelijkheid hebben gegeven zo veel mogelijk stemmen te werven. Vooral mijn eigen team uit Naaldwijk, dankjewel! Ik zal vanaf nu weer gezellig mee gaan draaien in de uitleen! En ook de andere vestigingen waar ik was (Wateringen, 's-Gravenzande, Monster en De Lier) dank voor de gastvrijheid.

Ook een dankjewel aan Boekhandel De Kler, Primera Den Hoorn, The Readshop Naaldwijk en Bibliotheek Maassluis-MiddenDelfland voor de promotie en de gastvrijheid. 

Morgen zijn we bij DWDD, dus ik zal kijken of ik mijn belofte in kan lossen... zwaaien naar iedereen die gestemd heeft.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten