vrijdag 24 mei 2019

Zesde NS Publieksprijs aankoop!



Het is al weer een aardig tijdje mei, dus het was wel weer tijd voor een aankoop van het prijzengeld van de NS Publieksprijs. Want iedere maand een boek uit mogen kiezen blijft natuurlijk gewoon een feestje. Dit is mijn zesde aankoop. Nog zes te gaan! 
Ik had van te voren al bedacht welk boek ik wilde gaan kopen bij Boekhandel De Kler in Zoetermeer waar ik al mijn aankopen doe. De nieuwe van Kim Moelands. Die zou eigenlijk al in april verschijnen, maar was uitgesteld tot in mei. Prima, dan heb ik nog steeds prijzengeld op mijn bon staan dus dat komt goed. Alleen zag ik toen ineens dat de verschijningsdatum was verschoven naar januari 2020. Hûh? Echt?
Omdat ik Kim Moelands volg op twitter tagde ik haar daar in mijn verbazingstweetje. En ik kreeg reactie! Het komt er dus nog wel aan.
Het leuke was eigenlijk dat er meerdere auteurs reageerden. Waaronder Carla de Jong, die het een goed plan vond dat ik dat overwoog om haar nieuwste boek te kopen.
En dat heb ik dus deze week eindelijk gedaan. Mijn zesde aankoop van het prijzengeld van de NS Publieksprijs is Geheim leven van Carla de Jong! En nu nog voor de volgende nieuwe aankoop lezen (dat is met de vorige nog niet gelukt vanwege allerlei andere verplichtingen op leesgebied). Dus ik ga in juni vast ook maar iets later een boek kopen, dan heb ik nog even. (Al ben ik echt zo benieuwd naar dit boek dat het vast snel aan de beurt komt!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten