woensdag 15 april 2020

Bingo met Fontaine uitgevers


Tijdens deze corona-dagen lees ik gewoon rustig door. Soms wat meer, soms wat minder, maar ik lees wel. En ik check natuurlijk ook regelmatig de diverse social media. En daar zag ik een hele leuke actie langs komen van Fontaine Uitgevers, een boekenbingo. Een bingokaart met 16 opdrachten die over boeken gingen. Hoera! Dat is leuk! En toen ik de opdrachten bekeek, zag ik dat ik zo uit mijn hoofd al een heel eind zou komen.
de opdrachten

 Ik zette de kinderen ook even aan het werk en samen zochten we de gevraagde boeken bij elkaar. Ik miste alleen een boek over planten. Ik appte hier en daar wat mensen, maar niemand kon helpen. En toen dacht ik aan de buurvrouw van een paar huizen verderop, altijd bezig in de tuin. Zij moest daar vast boeken over hebben. Dus met gepaste afstand heb ik haar hulp ingeroepen en een boek geleend. En van een collega had ik een boek geleend dat veel in de media was. Klaar dus!!
Even checken of alle boeken op de juiste plek lagen, foto maken en hup, plaatsen en BINGO roepen.
de uitvoering

Ik was weer leuk even bezig geweest met mijn boeken. Een grappige idee vond ik dit. Ik ga eens kijken of ik nog meer creatieve ideeën tegenkom. Dat zal vast wel.
En het allerleukste van deze bingo is dat ik het boekenpakket ook nog heb gewonnen ook! Dus ontving ik afgelopen week een doos vol met mooie boeken. Nu ben ik helemaal blij! Op naar de volgende bingo! (Of naar een andere leuke boek-gerelateerde uitdaging.)
En ik ben al begonnen in het eerste gewonnen boek ook! Hoera!!
het prijzenpakket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten