dinsdag 31 mei 2022

Leeslijstjes update mei!

 Iets later dan gepland, maar hier is dan toch de leeslijstjes update van mei. Het vorige lijstje was voor maart en april en in die maanden heb ik flink gelezen. Dat kwam mede door het interview voor het AD, waar ik voor de Mezza 5 boeken mocht tippen. Leuk was dat! Er zaten wel wat restricties aan de boeken, met name vanwege de verschijningsdatum. Maar toch, het is gelukt. Dit is het resultaat:



Maar die boeken stonden natuurlijk eind februari, toen ik het lijstje maakte, nog niet op de leeslijst (nou ja, eentje wel eigenlijk). Dus die werd al snel weer uitgebreid dat lijstje, met dit tot gevolg.



Ik las best veel boeken de afgelopen twee maanden eigenlijk. 18 in totaal, waarvan ik er ook 3 luisterde. En er zaten 7 kinderboeken tussen (1 luisterde ik), waardoor het eigenlijk ook wel erg op schiet. Maar goed, twee van die kinderboeken kregen wel 5 sterren (de Lucy Strange boeken natuurlijk… ze waren ook echt de mooiste weer) én de nieuwe Jérôme Loubry was ook weer fantastisch! 


Maar het werd eind april ook wel dringend tijd voor een nieuw lijstje, want er paste niets meer bij op het blaadje. Dit zijn de plannen voor mei en juni. Het lijstje is inmiddels al weer anders natuurlijk, er staat al weer wat bij en er is al weer veel gelezen (en geluisterd), maar ik ben benieuwd waar ik ga eindigen in juni. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten