dinsdag 2 augustus 2022

Leeslijstjes update tijd!

 Deze keer een leeslijstjes update van de lijstje van mei en juni en die van juli en augustus.

Op het eerste lijstje stonden echt al mega veel boeken die ik wilde lezen, en de lijst groeide eigenlijk alleen maar in de tussentijd. Gelukkig heb ik er ook echt heel veel van gelezen, 19! (al heb ik kennelijk niet helemaal goed genummerd...)

Ik ben in twee boeken gestopt. Eentje las ik, Tall bones, en na 30 pagina's was ik helemaal de kluts kwijt. Het zal vast heel interessant zijn geweest, maar niet het goede moment voor dit boek voor mij. En ik stopte met luisteren naar De beschermelinge van Sys. Ik heb het echt geprobeerd, maar het pakte me niet. Misschien leek het te veel op Het mollenfeest, wat ik daarvoor luisterde. Geen idee, maar ik stopte.
Ik luisterde naar 6 boeken die twee maanden en las er dus nog 13. Best veel eigenlijk. De boeken die me het meest zijn bijgebleven zijn De vuurtoren (waar ik dit stukje over schreef), Het eiland (waar ik dit stukje over schreef) (en dit stukje, ander boek, zelfde titel, beiden mooi!), Kinderspel (waar ik dit stukje over schreef) en Violeta.

Voor juli en augustus zijn de plannen ook weer groots geweest en ik kan zeggen dat ik al weer aardig op weg ben (ik laat de einduitslag nog weten natuurlijk!). Dit zijn de plannen: 

Inmiddels is ook dit lijstje al weer helemaal tot onderaan aangevuld en ik weet niet waar ik het meest naar uitkijk om te lezen. Alles eigenlijk. En dat maakt de keuze wat nu te pakken eigenlijk steeds lastiger, want ik wil al die boeken lezen! Op het moment dat ik dit schrijf, heb ik al 6 boeken gelezen/geluisterd en er stak er duidelijk 1 bovenuit. Kunnen jullie alvast raden welk boek dat zou kunnen zijn?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten