woensdag 27 maart 2019

Vierde NS Pubieksprijs aankoop!

Het is al weer maart en dus mag ik weer een boek uit gaan kiezen bij Boekhandel De Kler in Zoetermeer van het prijzengeld van de NS Publieksprijs leesclub winst. Het is een beetje lastig qua timing deze keer. De nieuwe Esther Verhoef komt op 13 maart (zo ongeveer) uit en de boekenweek begint 10 dagen later. Kan ik daar op wachten??

Nee, natuurlijk niet! Een beetje later dan gepland maar alsnog een paar dagen voor de Boekenweek ga ik lekker toch alvast mijn boek halen. Mede omdat Esther Verhoef op het Boekengala in Theater De Naald komt op woensdag 27 maart. En dan wil ik het boek natuurlijk laten signeren (en al gelezen hebben als het kan).
Heel netjes heb ik weer maar 1 boek gekocht. En ik denk dat ik in de Boekenweek nog een keertje terug ga, want ja, dat Boekenweekgeschenk wil ik natuurlijk ook hebben!

Dit blogje verschijnt dus een week nadat ik dit boek kocht... Wat inhoudt dat ik er ook heel snel over kan schrijven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten