vrijdag 14 juni 2019

Hoera, Hebban.nl bestaat 5 jaar en ik win een boekenpakket!

Deze maand mag ik eigenlijk nog een boek kopen van mijn prijzengeld van de NS Publieksprijs. Maar ik sla even een maandje over. Niet dat ik niks weet om te kopen, mijn lijstje blijft groeien. Maar mijn stapel nog te lezen boeken blijft ook groeien. Door een hele leuke actie deze keer!

Eind mei, op precies te zijn woensdag 29 mei, vierde Hebban.nl (je weet wel, die geweldige site waar je heerlijk lijstjes bij kunt houden van wat je hebt gelezen, wat je nog wilt lezen en waar je sinds 2016 mee kunt doen aan de Hebban Reading Challenge waarbij je jezelf een doel stelt van het aantal te lezen boeken voor het komende jaar) haar vijf-jarig jubileum.

5 jaar al weer houd ik daar bij welke boeken ik heb gelezen. Naast natuurlijk nog een eigen lijstje op mijn iPad, maar niet meer op papier zoals ik daarvoor ook nog deed. En regelmatig zie ik via Hebban.nl ook nieuwe titels die ik ineens echt moet lezen! Of win ik er eens een boek tijdens een give-away en lees ik zo boeken die ik anders nooit zou lezen.

uitzicht vanaf een cachelocatie
Anyway, een tijdje geleden dus bestonden ze 5 jaar en dat werd gevierd met een hele leuke actie. Iedere 2 uur werden er boekenpakketten verloot. En dat 5 keer, dus gewoon 5 keer kans op een pakket. Dat laat ik me natuurlijk geen twee keer zeggen, boeken heb je nooit genoeg!
Die dag stond er alleen wel al een tijdje een dagje geocachen gepland om mijn nieuwe vouwfiets, die ik speciaal voor het geocache gekocht heb, uit te testen. Hoe moet dat nou... Simpel! Iedere twee uur een alarmpje zetten op mijn mobiel en dan via de site meedoen aan alle acties (je zult er maar een pakket missen waar echt hele gave boeken in zitten, dat wil je natuurlijk niet)!

Zo gezegd, zo gedaan. Dinsdag de alarmpjes gezet voor alle acties behalve de eerste, want die kon ik nog voor vertrek thuis doen. Het dagje geocachen was heerlijk. Alles gevonden wat ik zocht, niet alles gezocht wat ik wilde want daarvoor was de tijd alsnog te kort. En iedere twee uur een leuke onderbreking met allemaal mooie boeken die ik weer voorbij zag komen.

En, aan het einde van de dag ontving ik een mail: Gefeliciteerd op onze verjaardag! Ik had gewoon een pakket met boeken gewonnen. Oh Hoera!!! En inmiddels is dat pakket binnen en liggen de boeken klaar om gelezen te worden. Wat een feestje! En kijk eens wat een mooie boeken ik weer kan gaan lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten