vrijdag 8 mei 2020

Leestips op de website

Vorige maand was De Kler tijdelijk gesloten in verband met het Corona-virus. Inmiddels zijn de winkels gelukkig weer open en heb ik al weer een paar keer mogen werken. Met de nodige aanpassingen is dat goed te doen. Al is het wel anders werken dan voorheen. Maar goed, ook dit went vast wel en dan gaat het daarna, als we allemaal gewend zijn, vast  wel weer over boeken.

In de tussentijd werd er gevraagd om leestips voor op de website. Leuk natuurlijk! Dus ik heb meteen drie leestips opgestuurd. Inmiddels staan die op de site. Weer een leuk stapje genomen in mijn hernieuwde boekhandelscarrière! En sinds van de week sta ik ook met een van die tips op Facebook kijk maar eens hier.

Jullie kennen die leestips natuurlijk allemaal al lang, want het zijn boeken die ik hier heb besproken. Maar ik vond het toch weer zo leuk dat ik het hier even wilde melden. Op de site staan ook leestips van andere collega's, dus kijk gerust eens rond. Wie weet zie je een boek waarvan je het bestaan niet wist en wat je nu ineens heel leuk lijkt om te lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten