vrijdag 17 juli 2020

Bonusaankoop NS Publieksprijs: Boek 13!


Mijn prijzengeld van de NS Publieksprijs is bijna op. En dat is jammer, want het was een waar feestje om regelmatig een nieuw boek te kunnen kopen. Dit was echt, by far, de beste prijs die ik ooit heb gewonnen (ook de prijs waar ik het meeste voor heb gedaan en die ook echt de leukste ervaringen heeft opgeleverd). Maar aan de boekenbon komt dus nu een eind. En dat is dan eigenlijk al een bonusaankoop, want het was een jaar lang gratis een boek. Dat kwam neer op 12 aankopen van een boek van € 20,-. En ik heb kennelijk zuinig aan gedaan, want dit is aankoop nummer 13. Een heel fijn nummer voor een bonusaankoop zullen we maar zeggen.

De laatste aankoop die ik van mijn prijzengeld heb gedaan lijkt me zeer de moeite waard. En toevallig verscheen de herdruk eind juni, dus dat was meteen een mooie gelegenheid.

Ik kocht.... Ik kan er nét niet bij van Sander Verheijen. Iets heel anders dan wat ik normaal lees. Maar... dit is Jens Vern (je weet nog wel, van die hele goede thriller De macht van K. waar ik dit stukje over schreef), alleen dan onder zijn echte naam. Ik heb met hem op de middelbare school gezeten, dat is achteraf erg grappig omdat we het toen echt nooit over boeken hebben gehad met elkaar. Ik heb veel goede dingen over dit boek gehoord en nadat ik op het Boekenbal heel even met Sander had gepraat, besloot ik dat dit mijn laatste aankoop zou worden. Dat is gelukt dus. Ik ga het ergens in de vakantie lezen. Ik kijk er nu al naar uit.
 
Dank mensen van de NS Publieksprijs voor alle boeken die ik kocht dankzij jullie. Dank medeleesclubgenoten van Perron 9 voor het geweldige avontuur dat we beleefden. Met sommigen van jullie heb ik nog steeds contact!

En lezers van mijn blog, wees niet bang dat het nu stopt! Want ik heb nog bergen boeken liggen om te lezen én voor mijn verjaardag weer bonnen gekregen voor nieuwe aankopen, dus met de blogjes komt het helemaal goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten