vrijdag 25 maart 2022

Boeksynchroniteitje

Ik heb het een beetje druk de laatste tijd. Ik zat vol goede voornemens om echt iedere dinsdag en iedere vrijdag een blog te publiceren. En dat voornemen is er nog steeds, alleen de tijd ontbreekt een beetje. Dat komt omdat ik de laatste weken echt lekker veel werk! Dus ik klaag niet, want ik doe wat ik het liefste doe: boeken verkopen! En daarnaast lees ik ook nog best veel. Alleen blijft er een beetje weinig tijd over om alles in blogjes te verwerken. Maar ze komen wel hoor, maak je geen zorgen... 

Dus vandaag even een kort stukje over een boeksynchroniteitje dat me weer opviel van de week. Je weet wel, van die toevalligheden in de winkel dat titels aansluiten, voorkanten overeen komen en dat soort dingen. Ik schreef er al eerder over zoals hier in 2019 en vorig jaar dit stukje. Ik hou daarvan!

En vorige week viel me dus weer zoiets grappigs op... Twee boeken in hetzelfde genre met dezelfde titel en ongeveer hetzelfde plaatje op de voorkant. De lezers van Lucinda Riley kunnen hun hart ophalen in deze rozentuinen!


In dit genre is het dus kennelijk af en toe moeilijk om nog origineel voor de dag te komen. 

Nou moet ik eerlijk zeggen dat de boeken van Corina Bomann (die rechter) al ouder zijn en ze dus niet echt tegelijkertijd zijn verschenen. Die rechter is een herdruk, want haar boeken hebben vroeger minder aandacht gehad dan ze nu krijgen dankzij Riley. Maar toch is het grappig om deze boeken bijna naast elkaar in de winkel te zien liggen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten