dinsdag 29 maart 2022

Ik sta in een boek!!

Ik weet niet of jullie hebben meegekregen wat mijn boek van 2021 was… maar dat was dus Toevluchtsoord van Jérôme Loubry. Ik las dat vorig jaar begin januari en er is echt het hele jaar geen beter boek geweest dan dat. Ik was er zo van onder de indruk. Ik schreef er dit blogje over

Ik stond met een quote over dit boek in een advertentie op Facebook 


En met dezelfde quote stond ik ook in de aanbiedingsfolder van Boekerij/Meulenhoff. In diezelfde aanbiedingsfolder zag ik dat er een nieuw boek van Loubry zou komen. Dat is nu eindelijk verschenen. Verdoemd heet het. En ik was een beetje bang om er in te beginnen, omdat de verwachtingen zó hoog zijn.

En kennelijk schreef ik een hele goede quote, want toen ik nietsvermoedend het nieuwe boek van Jérôme Loubry opensloeg, zag ik gewoon mijn quote met naam en boekhandel, hoe cool is dat! Ik heb even een dansje gedaan en een heel mooi filmpje gemaakt (het is maar goed dat ik blog in plaats van vlog…)




Inmiddels ben ik lekker aan het lezen in het boek  en het is helemaal geweldig weer! Blogje volgt snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten