vrijdag 12 juli 2019

Boekenpakket nummer 2

Als boekengek doe ik regelmatig mee aan wedstrijden waar je boeken kunt winnen. En ik geloof dat dit jaar (2018-2019) echt mijn jaar is als het op boeken aankomt. Naast de genomineerde boeken voor de NS Publieksprijs won ik een tijdje geleden natuurlijk al een boek bij The Read Shop Naaldwijk, Wolkenjager van Marcel Vaarmeijer, waar ik dit blogje over schreef en een boekenpakket bij Hebban.nl waar ik ook al een blogje over schreef.

Vorige maand verscheen het nieuwste boek van Daniel Cole De Wolven bij uitgeverij Luitingh-Sijthoff. Voor die gelegenheid hadden ze een wedstrijd op facebook geplaatst waarbij je in zo min mogelijk zetten een schuifpuzzel moest oplossen. Groot was mijn verbazing toen ik een mailtje kreeg dat ik had gewonnen. En nu mocht ik zo maar een boekenpakket uitzoeken met leverbare boeken uit hun fonds! Echt, blijer kun je mij niet krijgen... boeken uitzoeken.

Na de fondslijst eens grondig te hebben bestudeerd kwam ik tot de volgende boeken:
De dood van mevrouw Westaway van Ruth Ware stond al even op mijn wil-ik-graag-lezen-lijstje, net als De boekenapotheek aan de Seine van Nina George. Na het succesvolle Wolkenjager wil ik meer lezen van Marcel Vaarmeijer en koos ik van hem ook twee boeken uit (Heelmeester en De gloriedagen van Walter Gom). Voor mijn zoon T13 koos ik 2 young adults van Jenny Valentine (Gebroken Soep en Op zoek naar Violet Park) en voor mijn dochter M10 koos ik voor het derde deel van de Vlogvriendinnen Hermelien onderuit van Emma Moss.

Wat zijn we allemaal blij dat we in de vakantie lekker kunnen lezen! En natuurlijk laten we weten wat we van al deze boeken vonden.
Dankjewel Uitgeverij Luitingh-Sijthoff voor deze fijne prijs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten