vrijdag 17 januari 2020

10e NS Publieksprijs aankoop!

Oh, wat is het toch nog steeds een feest dat ik ruim een jaar geleden in de winnende leesclub, Perron 9, van de NS Publieksprijs zat. Ik heb nog steeds plezier van mijn prijzengeld namelijk :-)

Ik weet natuurlijk niet of jullie al mijn blogjes lezen, maar ik heb laatst ergens gezegd (ergens... hier dus) verteld wat mijn doelen voor 2020 zijn en waar ik naar uit kijk. En gezien de regels die ik mezelf heb opgelegd qua besteding van mijn prijzengeld (op zich niet zo heel veel, maar proberen Nederlandse auteurs te kopen is er wel een van) zal het jullie dan waarschijnlijk ook niet verbazen dat ik het nieuwe boek van Nathalie Pagie heb gekocht. Hoera!

Mijn eerste aankoop met het prijzengeld van de NS Publieksprijs was het boek IJsengel, ook van Nathalie Pagie. En dat was een succes zoals je hier kunt lezen. In de tussentijd schreef ze ook nog een boek in de serie over Tara en Diego, genaamd De trip wat ik leende uit de bieb en ook las. En waar ik natuurlijk ook een stukje over schreef.

Nu dus haar nieuwste boek, Noordkaap. Ik ben zo benieuwd!

Ik ga er in beginnen zodra ik klaar ben ik het boek wat ik nu lees over Frida Kahlo. En dat boek schiet al lekker op, dus Noordkaap hoeft niet zo lang meer te wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten