vrijdag 18 oktober 2019

NS Publieksprijs aankopen 7 & 8

Zo, dat is een tijdje geleden zeg, dat ik van mijn gewonnen prijs boeken heb gekocht. Wat is er veel gebeurd in het afgelopen jaar. Zeker op boekengebied. Mede door mijn deelname in de leesclub van de NS Publieksprijs, kwam ik er achter dat mijn hart toch echt in de boekhandel ligt en niet in de bibliotheek.  Mijn goede voornemen van dit jaar was dan ook om werk te gaan zoeken in de boekhandel. En dat is gelukt! Sinds juni werk ik bij Boekhandel De Kler in Zoetermeer. Als oproepkracht. En niet alleen in Zoetermeer, maar ook in de filialen in Voorschoten en Wassenaar.

Met mijn nieuwe collega's mocht ik eind augustus mee naar De Beste Boeken Live (daar schreef ik dit stukje over. Daar kreeg ik dus heel veel boeken waar ik nu volop in aan het lezen ben. Daarnaast won ik ook nog 2 prijzenpakketten met boeken (weet je nog dit pakket én dit pakket), waardoor het echt te veel werd, en nog steeds is, om iedere maand nóg een nieuw boek erbij te kopen. De boekenbon werd dus even in de koelkast gezet.

Maar niet alleen qua boeken is er veel veranderd in een jaar. Ook qua leefstijl heb ik het roer noodgedwongen om moeten gooien. En om me daarbij te helpen, heb ik nieuwe kookboeken nodig. Dus ik heb besloten om van mijn zelf opgelegde aankoopregels voor de NS Publieksprijs af te wijken en heb vorige week twee aankopen gedaan van mijn prijzengeld. Nieuwe kookboeken met fijne recepten! Daar word ik ook erg blij van namelijk, van kookboeken.

Dus hier zijn ze dan: aankoop 7 en 8 van het geld van de NS Publieksprijs! Grip op Koolhydraten.
Zal ik ook laten weten wat ik hieruit heb gemaakt en hoe het smaakte?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten